Miejsce pracy:
Poznań

Obszar:
Administracja

Data publikacji:
19.02.2019

Numer referencyjny:
190205_AZ

Dla naszego Klienta, renomowanej firmy usługowej z długoletnią tradycją, poszukujemy samodzielnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
  •  Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
  • Organizacja kalendarza spotkań, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości,
  • Zapewnianie poufności i prawidłowego obiegu dokumentów w organizacji,
  • Przygotowywanie pism, raportów, zestawień oraz innych dokumentów,
  • Bieżące analizowanie informacji branżowych,
  • Zlecone zadania administracyjno-biurowe.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Samodzielność w działaniu, inicjatywa, wielozadaniowość,
  • Praktyczna znajomość programów MS Office,
  • Wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Umiejętność argumentowania, pewność siebie,
  • Zdolności redagowania tekstów/pism oficjalnych,
  • Dyspozycyjność.
Oferujemy:
  • Interesującą pracę na samodzielnym stanowisku w rozpoznawalnej i renomowanej firmie,
  • Niezbędne narzędzia pracy i benefity,
  • Stabilne zatrudnienie.
    Prosimy o aplikowanie z podaniem w formularzu nr referencyjnego ogłoszenia: 181240_RC