Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Administracja
Data publikacji:
19.02.2019
Numer referencyjny:
190205_AZ
Dla naszego Klienta, renomowanej firmy usługowej z długoletnią tradycją, poszukujemy samodzielnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
- Organizacja kalendarza spotkań, podróży służbowych, spotkań i wizyt gości,
- Zapewnianie poufności i prawidłowego obiegu dokumentów w organizacji,
- Przygotowywanie pism, raportów, zestawień oraz innych dokumentów,
- Bieżące analizowanie informacji branżowych,
- Zlecone zadania administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Samodzielność w działaniu, inicjatywa, wielozadaniowość,
- Praktyczna znajomość programów MS Office,
- Wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- Umiejętność argumentowania, pewność siebie,
- Zdolności redagowania tekstów/pism oficjalnych,
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Interesującą pracę na samodzielnym stanowisku w rozpoznawalnej i renomowanej firmie,
- Niezbędne narzędzia pracy i benefity,
- Stabilne zatrudnienie.
Prosimy o aplikowanie z podaniem w formularzu nr referencyjnego ogłoszenia: 181240_RC

DLA FIRM
DLA KANDYDATÓW