Miejsce pracy:
Poznań

Obszar:
Obsługa klienta

Data publikacji:
25.09.2019

Numer referencyjny: 250933_OK

Dla IT-Leaders – zespołu ekspertów rynku pracy i informatyków, poszukujemy specjalisty na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań

Zakres obowiązków:
  • Kompleksowe wsparcie klientów platformy IT-Leaders.pl w zakresie realizowanych przez nich rekrutacji
  • Doradztwo i onboarding nowych klientów w platformie
  • Analiza efektywności rekrutacji i inicjowanie działań poprawiających skuteczność prowadzonych działań
  • Reagowanie na potrzeb klientów w zakresie prowadzonych rekrutacji, aktywna współpraca z klientem
Wymagania:
  • Możesz pochwalić się min. 1 rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta (i sprawia Ci to przyjemność:))
  • Jesteś kreatywny
  • Masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i jesteś nastawiony na potrzeby klienta
  • Jesteś entuzjastyczny i masz pozytywne nastawienie do świata i ludzi:)
  • Jesteś samodzielny i masz bardzo dobrą umiejętność organizacji pracy własnej
  • Masz rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
Oferujemy:
  • Pracę z produktem cieszącym się rosnącym zainteresowaniem klientów (największa tego typu platforma rekrutacyjna w Polsce)
  • Zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą
  • Nowoczesne narzędzia pracy (komunikujemy się m.in. w Trello)
  • Biuro w centrum Poznania, z możliwością częściowej pracy zdalnej
  • Wynagrodzenie: 3,2 – 5,8 tys. brutto UoP lub 4,5 – 6,5 tys. na B2B