Miejsce pracy:
Poznań
Obszar:
Obsługa klienta
Data publikacji:
25.09.2019
Numer referencyjny: 250933_OK
Dla IT-Leaders – zespołu ekspertów rynku pracy i informatyków, poszukujemy specjalisty na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Poznań
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe wsparcie klientów platformy IT-Leaders.pl w zakresie realizowanych przez nich rekrutacji
- Doradztwo i onboarding nowych klientów w platformie
- Analiza efektywności rekrutacji i inicjowanie działań poprawiających skuteczność prowadzonych działań
- Reagowanie na potrzeb klientów w zakresie prowadzonych rekrutacji, aktywna współpraca z klientem
Wymagania:
- Możesz pochwalić się min. 1 rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta (i sprawia Ci to przyjemność:))
- Jesteś kreatywny
- Masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne i jesteś nastawiony na potrzeby klienta
- Jesteś entuzjastyczny i masz pozytywne nastawienie do świata i ludzi:)
- Jesteś samodzielny i masz bardzo dobrą umiejętność organizacji pracy własnej
- Masz rozwinięte umiejętności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
Oferujemy:
- Pracę z produktem cieszącym się rosnącym zainteresowaniem klientów (największa tego typu platforma rekrutacyjna w Polsce)
- Zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą
- Nowoczesne narzędzia pracy (komunikujemy się m.in. w Trello)
- Biuro w centrum Poznania, z możliwością częściowej pracy zdalnej
- Wynagrodzenie: 3,2 – 5,8 tys. brutto UoP lub 4,5 – 6,5 tys. na B2B

DLA FIRM
DLA KANDYDATÓW