Badanie zaangażowania pracowników
Badanie zaangażowania
pracowników
Zaangażowanie pracowników jest kluczowym wyznacznikiem sukcesu organizacji, motorem napędzającym efektywność organizacyjną i wydajność kapitału ludzkiego.
Naszym klientom oferujemy rozwiązania umożliwiające diagnozę i wykorzystanie czynników motywujących pracowników, unikalnych dla ich organizacji.
Oferujemy wsparcie w zakresie:
- Identyfikacji czynników wpływających na wydajność pracowników w danej organizacji
- Wskazanie mocnych i słabych stron w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i relacji wewnątrz organizacji
- Opracowania i wdrażania skutecznych strategii zwiększenia efektywności kapitału ludzkiego
- Cyklicznych pomiarów badań satysfakcji i zaangażowania pracowników
Identyfikacja czynników motywujących umożliwi zaplanowanie i podjęcie działań powodujących podniesienie zaangażowania pracowników, zwiększenie ich efektywności i identyfikacji z firmą.
BADANIE CZYNNIKÓW MOTYWUJĄCYCH I POSTAW PRACOWNICZYCH
Identyfikacja czynników motywujących w danej organizacji umożliwi zaplanowanie i podjęcie działań powodujących podniesienie zaangażowania pracowników, zwiększenie ich efektywności i identyfikacji z firmą.
Opracowujemy narzędzia badawcze, indywidualnie dostosowane do potrzeb danej organizacji.
Badane są kluczowe czynniki wpływające na poziom satysfakcji z pracy, m.in. komunikacja i współpraca w zespole, możliwość rozwoju, wynagrodzenie, relacja z przełożonymi, bezpieczeństwo pracy. Badanie może być prowadzone zarówno dla całej organizacji, jak też dla wybranych działów.
Kiedy przeprowadzić badanie?
- dynamiczny rozwój organizacji
- istotne zmiany w organizacji (fuzje, zmiany w strukturze, zwolnienia, zmiany w systemie wynagrodzeń)
- sytuacje konfliktowe w organizacji
- obniżenie jakości pracy
- spadek zaangażowania pracowników
- problemy personalne (wysoka absencja pracownicza, duża fluktuacja kadr)
Korzyści z prowadzonych badań
- Zdefiniowanie czynników wpływających na podniesienie zaangażowania pracowników
- Rozpoznanie problemów i słabych stron organizacyjnych i interpersonalnych firmy
- Zdiagnozowanie zagrożeń odejść pracowników
- Poznanie opinii pracowników o firmie i jej produktach
- Ocena stopnia identyfikacji pracowników z firmą, jej celami
- Zapoznanie się z oceną przełożonych/ liderów
- Zoptymalizowanie pracy i zwiększenie efektywności produkcji
- Określenie przyczyn zakłóceń w przepływie informacji
- Poznanie konfliktów istniejących w firmie oraz ich przyczyn
- Poznanie nastrojów panujących wśród pracowników
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu
w sprawie szczegółów oferty
DLA FIRM