Dla pracodawców
Ekspert w Twojej firmie, z czym to się je?
16 maja 2019
Pamiętajmy również, że osoby z długoletnim stażem mają często już swoje nawyki. Zapytajmy, na jakim sprzęcie się im najlepiej pracuje, do jakiego trybu dnia są przyzwyczajeni, w jakich szkoleniach chcieliby wziąć udział, w jaki sposób chcieliby kontaktować się z przełożonym (niektórym potrzebne są codzienne rozmowy, innym wystarczy kilka maili). Sposobów na pozyskanie sympatii i lojalności nowych pracowników jest wiele. Co więcej, omówienie tych elementów pozwoli nam bliżej poznać nową osobę i sposób jej pracy.
Na koniec, jeśli chcemy, by nasze koszty pozyskania cennego zasobu się zwróciły, ważne jest poznanie motywacji naszego specjalisty. Dlaczego zdecydował się na pracę właśnie u nas? Przesądziły o tym innowacyjne projekty, benefity, środowisko pracy, prestiż firmy, ciekawe szkolenia? „Rozgryzienie” motywacji i wspólne ustalenie planu działań to z pewnością dobry sposób na zatrzymanie specjalisty na dłużej.